page_bg

nutizie

Geng Shuang Sottolineata chì in a lotta di a Comunità Internaziunale Contra u Novu Coronavirus, Per piacè Rispettate i Fatti, a Scienza è Altru.

U 20 di marzu, u portavoce di u ministru di l'Affari Esteri, Geng Shuang, hà presiedutu una cunferenza di stampa regulare. Un ghjurnalistu hà dumandatu, pocu fà, alcuni studiosi occidentali chì i prudutti acquistati da a China anu un novu coronavirus. In listessu tempu, ci sò ancu alcuni argumenti nantu à "prudutti fatti in Cina chì portanu virus, chjamendu à u boicottaggiu di u made in Cina". Chì ghjè u vostru cummentariu?

 

Geng Shuang hà rispostu chì dapoi u scoppiu di l'epidemia, hà vistu alcune persone sparghjendu rumori di manera irresponsabile per creà u panicu. Ùn sò micca qualessu hè u scopu di ste rimarche assurde, ignuranti è sensaciosi di ste persone, di fà un scema o di ingannà u mondu?

 

Geng Shuang hà dettu chì a Cina hè un grande paese di fabricazione, è ancu un grande produttore è esportatore di prevenzione epidemica è di materiale medicale (kn95, maschere FFP2, ecc.). Oghje ghjornu, a situazione epidemica si sparghje in tuttu u mondu. Parechji paesi sò di fronte à una carenza di materiali antiepidemici cum'è maschere protettive, vestiti di prutezzione è ventilatori. Esperanu uttene assistenza da a Cina o cumprà da a Cina. Mentre lotta contr'à a situazione epidemica in Cina, a Cina hà superatu e so proprie difficultà, hà furnitu è ​​continuerà à furnisce assistenza in quantu à a so capacità à i paesi in bisognu è facilità u so acquistu cummerciale in Cina. U cumportamentu rispunsevule di a China hè statu assai elogiatu da a cumunità internaziunale. Se a Cina hè a Cina, a Cina novellà a pulmonite cun coronavirus. Se qualchissia dice "A Cina hè tossica", chjamate stu tipu di persone per affruntà u novu focu di pneumonia di a corona. Ùn portate micca maschere KN95 fabbricate in Cina (FFP2, maschere monousu). Ùn portate micca indumenti protettivi fatti in Cina, ùn aduprate micca esportazioni cinesi di respiratori, per ùn catturà u virus.

 

Geng Shuang hà sottumessu chì in a lotta di a cumunità internaziunale contru u novu coronavirus, per piacè rispettate i fatti, a scienza è altri. U più impurtante, rispettate voi stessi. Ancu induve a scienza ùn hè temporaneamente incapace di ghjunghje, a civiltà ghjunghjerà sempre.


Tempu di posta: Nov-03-2020